کتب دکتر مهدی خدامیان آرانی - سایت نابناک

سایت استاد مهدي خداميان آرانی

در حال بارگذاری




    بِسمِ اللَّهِ الرَّحمَـنِ الرَّحِيمِ
    آيا شما از پيامى كه امام زمان براى ما فرستاده اند باخبر هستيد؟ آيا مى دانيد كه آن حضرت از ما خواسته است تا براى ظهور او زياد دعا كنيم؟ به راستى چه رمز و رازى در اين ميان است كه آن حضرت از ما چنين خواسته است؟ دعا براى ظهور چه روشى دارد و ما بايد چگونه دعا كنيم؟
    پاسخ اين سوالات را در اين كتاب مى توانيد بيابيد، در اين كتاب مى خواهم از راز غفلتى كه بيش از هزار سال است شيعه به آن گرفتار است سخن بگوييم و از هجوم سپاه شيطان براى غافل كردن شيعيان پرده بردارم.
    فرياد من از سرگردانى شيعه بين امور مهم و بين امر مهم تر است، بايد چشم ها را شست، بايد به اين موضوع به گونه اى ديگر نگريست. ما گرفتار تقصيرى بزرگ شده ايم و در حق امامِ خود كوتاهى كرده ايم، در روزگارى كه امام ما در زندان سختى ها گرفتار است ما عهد خود را از ياد برده ايم و براى ظهور او، زياد دعا نمى كنيم.
    ما از ياد برده ايم كه نبايد به روزگار غيبتِ امام، عادت كنيم، بلكه بايد به خدا شِكوه كنيم، اين روزگار، روزگار ناكامى هاى انسان است، انسانيّت ها بر باد رفته است، اميدها از همه كس و همه جا قطع شده است، بايد به خدا پناه ببريم و از سويداى دل از او بخواهيم آقاى ما را به ما بازگرداند.
    اميدوارم اين كتاب قدمى هر چند كوتاه براى بيان اهميّت دعا براى ظهور آن يار سفر كرده باشد!
    قم - مهدى خدّاميان
    اسفند سال 1399 هجرى شمسى


نوشته ها در باره این

نظر شما

.شما در حال ارسال نظر براي مقدمه : از كتاب وقت رهایی نوشته مهدي خداميان آراني هستید

‌اگر مي خواهيد مطلب ديگري - كه ربطي به اين ندارد- براي من بفرستيداينجا را كليك كنيد.


عنوان این فیلد نمی تواند خالی باشد.
متن نظر شما
لطفا ایمیل خود را وارد کنید * این فیلد نمی تواند خالی باشد.لطفا ایمیل را صحیح وارد نمایید.
لطفا نام خود را وارد نمایید


ابتدای متن