کتب دکتر مهدی خدامیان آرانی - سایت نابناک

سایت استاد مهدي خداميان آرانی

در حال بارگذاری

    فصل شانزده

      فصل شانزده


    خدايا! از تو مى خواهم كه همه خوبى ها و زيبايى ها را به من بدهى، خوبى هايى كه حتّى فكر من هم به آن نمى رسد، امّا تو از آن ها آگاه هستى. از تو مى خواهم كه رحمت خود را بر من نازل كنى و بر من منّت بگذارى و قلب مرا از شك پاك گردانى و كارى كنى كه دل من اسير دنيا نشود، قلب مرا از ريا دور كن و اخلاص در عمل را به من كرم نما.
    از شرّ شيطان به تو پناه مى آورم و از تو مى خواهم وسوسه هاى او را از من دور كنى كه تو بر هر كارى توانا هستى.
    تو خود مى دانى كه دين من، همه سرمايه من است، از تو مى خواهم تا نگذارى من دين خود را از دست بدهم، زيرا در اين صورت من ضررى بس بزرگ نموده ام و آخرت خود را تباه كرده ام.
    خدايا! از تو مى خواهم مرا به بلايى گرفتار نكنى كه طاقت آن را نداشته باشم، نكند بلايى بر من نازل شود و چنان ذهن و جان مرا مشغول دارد كه تو را فراموش كنم.
    خدايا! نمى دانم از عمر من چقدر مانده است، امّا از تو مى خواهم كه در اين مدّت باقى مانده، زندگى مرا به گونه اى در رفاه قرار دهى كه بتوانم بندگى تو را بنمايم، رزق و روزى مرا آن قدر زياد قرار نده كه من با آن ثروت، طغيان كنم، از تو مى خواهم مرا به فقر مبتلا نگردانى كه من با آن فقر به شقاوت و بدبختى برسم. دنيا را زندان من قرار مده و كارى كن كه هنگام جدايى از دنيا، غمناك نباشم.*P*22
    از تو مى خواهم به قلب من نگاهى كنى و آن را نسبت به خودت خاشع قرار دهى، مرا از اهل اخلاص قرار دهى و كارى كنى كه همه كارهاى من فقط به خاطر تو باشد.*P*23


نوشته ها در باره این

نظر شما

.شما در حال ارسال نظر براي ۱۶: از كتاب با من مهربان باش نوشته مهدى خداميان هستید

‌اگر مي خواهيد مطلب ديگري - كه ربطي به اين ندارد- براي من بفرستيداينجا را كليك كنيد.


عنوان این فیلد نمی تواند خالی باشد.
متن نظر شما
لطفا ایمیل خود را وارد کنید * این فیلد نمی تواند خالی باشد.لطفا ایمیل را صحیح وارد نمایید.
لطفا نام خود را وارد نمایید


ابتدای متن