کتب دکتر مهدی خدامیان آرانی - سایت نابناک

سایت استاد مهدي خداميان آرانی

در حال بارگذاری

    فصل بيست وسه

      فصل بيست وسه


    خدايا! من گناهانى دارم كه امروز آنها را از ياد برده ام، امّا فرشتگان تو آنها را در پرونده اعمال من نوشته اند، من از همه آن گناهان استغفار مى كنم و از تو مى خواهم مرا ببخشى و از رحمت خود مرا بهره مند سازى.*P*49
    خدايا! من دست هاى خود را به سوى تو گرفته ام و همه اميد و آرزوى من به لطف و مهربانى توست، از تو مى خواهم توبه مرا قبول كنى و به من رحم كنى كه من بنده ضعيف تو هستم.
    از تو مى خواهم كه مرا از كبر و خودپسندى نجات بدهى و آبروى مرا در دنيا و آخرت نريزى.
    تو كسى هستى كه صداى بندگان خود را مى شنوى و به برآورده كردن حاجت هاى آنها توانا هستى، من با نهايت فقر و بيچارگى تو را مى خوانم، در درگاه تو اشك مى ريزم و از گناهانم استغفار مى كنم، از تو مى خواهم كه گناهانم را ببخشى و قلب مرا شاد گردانى.
    تو بر من از پدر و مادر بهتر بوده اى و مهربانى هاى زيادى در حقّ من نموده اى، تو خود مى دانى كه من تو را دوست دارم، پيامبر تو و خاندان پاك او را دوست دارم، امشب همين محبتى كه در قلب من است را شفيع درگاه تو قرار مى دهم و اميد دارم كه تو به من نظر رحمت كنى. خدايا! مردم را مى بينم كه به ديگران اميد دارند و به آنها دل خوش شده اند، امّا تو خودت مى دانى كه فقط تو اميد من هستى و همه دل خوشى من به توست.
    من از هر چيزى كه بخواهد بين من و تو جدايى بياندازد به خودت پناه مى برم، از تو مى خواهم تا مرا به انجام كارهايى موفّق كنى كه باعث خوشنودى تو مى شود.
    خدايا! من به محمّد(صلى الله عليه وآله)، پيامبر تو ايمان آوردم، من پيامبر تو را نديدم، امّا به او ايمان آوردم، اكنون از تو مى خواهم تا ديدار او را در روز قيامت نصيب من گردانى. از تو مى خواهم كارى كنى كه تا آخرين لحظه زندگى، بر دين او باقى بمانم و توفيق همنشينى با او را در بهشت خود به من عنايت كنى، در روز قيامت مرا از حوض كوثر سيراب گردانى.*P*50


نوشته ها در باره این

نظر شما

.شما در حال ارسال نظر براي ۲۳: از كتاب با من مهربان باش نوشته مهدى خداميان هستید

‌اگر مي خواهيد مطلب ديگري - كه ربطي به اين ندارد- براي من بفرستيداينجا را كليك كنيد.


عنوان این فیلد نمی تواند خالی باشد.
متن نظر شما
لطفا ایمیل خود را وارد کنید * این فیلد نمی تواند خالی باشد.لطفا ایمیل را صحیح وارد نمایید.
لطفا نام خود را وارد نمایید


ابتدای متن